نماد «قدرت زنان» در برابر زبونی مردک های نا انسان! ـ محترم محمد عالم افتخار

عمومی

دختر خانمی پاکستانی که با نام مستعار «قندیل بلوچ» خویشتن را «نماد قدرت زنان» در برابر جامعه منحط مردسالار میدانست؛ پس از به رسوایی کشانیدن بی پیشینه یکی از سمبول های مذهب و تقوی و تقدس و جهاد و فتوا …. جان و جوانی و زیبایی و زنانه گی اش را فدا کرد و  به خیل عظیم قربانیان خرد و آزادی و انسانیت پیوست

قندیل بلوچ به زعم اخته غلامان حرم های بدفرهنگی؛ جسارت آواز خوانی میکرد و در شبکه های اجتماعی تبارزات زنانه داشت یعنی خودش را آوازخوان، بازیگر و مدل می‌نامید و بسیاری از زوایای زندگی خصوصی‌‌اش را به خواست خود به دید عموم می گذاشت تا بر باور ها و سنن خفه کننده جامعه مردسالار پاکستان عصیان کرده باشد. بعضی ‌از ویدئوهای او میلیون‌ها بازدید کننده داشت که در برخی تصاویر؛ او با لباس شنا یا بدنسازی دیده می‌شد.

بنابر همین ملحوظات؛ قندیل بلوچ که نام اصلی اش فوزیه عظیم بود؛ به «کیم کار داشیان پاکستان» شهرت یافته بود.

کیم کارداشیان یکی از ستاره گان سینمای معاصر و زیبایان متشبث و متشخص جهان است که در تصویر آتی با شوهرش کنار بارک اوباما رئیس جمهور امریکا دیده میشود:

کیمبرلی نوئل کارداشیان متولد ۲۱ اکتبر سال ۱۹۸۰ میلادی است. او دختر یک خانواده معروف و شخصیت تلویزیونی واقع‌ نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی در سال ۲۰۰۷ نسبت اینکه فیلم محرم رابطه عاشقانه با دوست پسر سابقش ری جی به رسانه‌ها درز داده شده بود؛ دعوایی به راه انداخت که تنها در بدل پنج ملیون دالر جریمه؛ حاضر شد از آن بگذرد.

کیم کار داشیان پس از بازی های موفق در چندین نمایش؛ در سال ۲۰۱۰ با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌ های واقع نما گردید. از قرار معلوم او اکنون صاحب یک طفل شده است.

**********

ولی قندیل بلوچ یا کار داشیان پاکستانی؛ که به حکم آفرینش زن بود و زیبا بود؛ فقط در کنار اظهار فکر و اندیشه؛ تصاویری از زیبایی و زیبا رویی خود به نشر میداد و به همین دلیل مورد طعن و لعن از یک طرف و نگاه ها و خواهشات شهوانی مردکان نامرد از سوی دیگر قرار میگرفت.

درین سلسله او که از جامعه مردسالار و تقوی فروشان دینباز و دغلکار؛ تأثرات بسیار داشت؛ باری به تقاضا های اغلب همراه با تهدید و تطمیع مفتی بلند مقام پاکستانی عبدالقوی؛ خواه ناخواه به نزد او رفت ولی با مهارت و شطارت؛ تقریباً تمام جریان ملاقاتش با مفتی را به طریق تکنیک تصویر برداری سلفی توسط مبایل؛ ضبط نموده به گونه عکس ها و ویدیو؛ در رسانه های اجتماعی منتشر ساخت.

این افشاگری بی پیشینه و غیر منتظره؛ آنهم در ماه عبادات اسلامی رمضان؛ برای کاربران رسانه های اجتماعی بیحد جالب افتاد و قرار منابع زیادی میلیون ها نفر از آن بازدید کرده و به تکثیر های مضاعف آن پرداختند.

خانم بلوچ که از جامعه مردسالارانه پاکستان به شدت انتقاد می‌کرد و در یک مصاحبه اخیر، خود را یکی از نمونه‌های قدرت زنان خوانده بود؛ حامیان بسیاری به ویژه در میان جوانان داشت؛ اما در عین حال عده‌ای هم در شبکه‌های اجتماعی و بیرون از آنها از رفتار و گفتارش شدیدا انتقاد می کردند که امری چندان غیرطبیعی نمی باشد. او طی همین افشا گری متهورانه اش تصریح کرده بود که:

«مفتی عبدالقوی بار بار تلاش کرد مرا ببوسد و در آغوش بگیرد»

به گزارش خبرگزاری رشد؛ هفتۀ گذشته (اخیر رمضان) بود که تصویرهای سلفی رمضانی و ویدیوی قندیل بلوچ آوازخوان و مودل پاکستانی با یکی از عالمان دینی سرشناس آن کشور به شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها کشانیده شد و سروصدای زیادی ایجاد کرد.

قندیل بلوچ؛ برخی از جزئیات دیدار خصوصی‌اش با مفتی عبدالقوی عضو کمیتۀ هلال و شورای علمای پاکستان را در گفت‌گو با رسانه‌ها فاش ساخت.

قندیل بلوچ به روزنامۀ دان پاکستان در مورد دیدار خصوصی‌اش گفته‌است:” او(مفتی قوی) می‌خواست مرا بوسه کند و در آغوش بگیردمن خندیدم و برایش گفتم که این کار را نمی‌کنم. بعدا او آرام شد و گفت که می‌دانم در اولین جلسه نمی‌توانی بپذیری و وقتی روابط مان توسعه یافت، با یک‌دیگر بیش‌تر نزدیک خواهیم شد”..

قندیل در ادامه گفته‌است:” در مبلی که من نشسته بودم مفتی در کنارم نشست و دوباره تلاش می‌کرد. وقتی من ‌خواستم بس کند؛ او در بارۀ عشق آغاز به صحبت ‌کردن نمود و گفت که می‌داند چگونه یک خانم را به راه بیاورد”.

رسوایی این عالم دینی مشهور پاکستان در حالی‌ست که علمای پاکستانی همواره به جهاد در افغانستان تاکید می‌کنند و آن را مشروع و اسلامی می‌دانند.

افشای دیدار مخفیانۀ این عالم دینی پاکستان با قندیل بلوچ سر و صدای زیادی را در پاکستان و هم‌چنان در میان مردم افغانستان که از علمای آن کشور خاطرات تلخی دارند، به پا کرد.

پیش از این در ویدیویی که به نشر رسیده بود قندیل بلوچ گفته بود در دیدار با مفتی عبدالقوی از او پرسید که؛ مولانا روزه‌دار است یا خیر، مفتی جواب داد که روزه‌اش را به خاطر … (دختر) شکسته‌است.

این مودل پاکستانی گفت که مفتی عبدالقوی از من باربار تقاضا میکرد که ملاقاتی با او داشته باشم تا قبل از دیدن ماه، روزه‌اش را با مهتاب روی من افطار نماید.

در تصویرها و ویدیو؛ مفتی عبدالقوی با چهرۀ خودمانی و بشاش، شانه به شانه و در کنار قندیل بلوچ که کلاه عبدالقوی را نیز به سر کرده و لباس تحریک ‌کننده ‌یی با بازوهای برهنه به تن دارد، دیده می‌شود

m1 m2 m4 m5.