عيد به آنانکه حج نرفته اند! (مبارک باد)ـ عيد وحج ازيک ديد ديگر- قسمت اول( استاد صباح )

عمومی

کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود 

حــاجــی احــرام دگـر بند ببیـن یارکـجـاسـت؟

به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که دربرون چه کردی که درون خانه آیی؟

ميخواهي حج بروي؟؟؟

2

کجا؟؟؟

عرب و کعبه را ميکرد تکرار

به اوگفتم چه ميخواني تفنگدار؟

رواني ميروي حاجي شوي تو؟

ولي بت خانه ها دارد زتو عار.

پيش خدا

خدا را چونکه مهمانی کنم من

همه چيزم را قربانی کنـم من

زظلم طالب و مجاهد  بگويم
تقاضــاهای پنهــــانی کنم مـن.

هموطن متدين وخداپرست ، ميخواهي حج بروي ؟؟؟ وتوميداني اين پولي که درخانه خدامصرف ميکني زمامداران بي بندوبارعربستان با اين پولها ، مصروف عياشي وعيش وعشرت ميشوند وباهمين پول توتروريزم، افراطگرايي مانند مجاهد وطالب درافغانستان ، تروريستان قاتل وآدمکش درعراق، سوريه، يمن، افريقا، بنگله ديش ، سوماليا، پاکستان  پرورش داده ميشوند؟. به زبان ساده توباهمين پول خانه ات راخراب وفرزندانت رابه کام مرگ مي فرستي؟ پول هاي توازطريق عربستان به پاکستان سرازيرشده وکمپ هاي تروريستي ومدرسه هاي افراطگرايي ساخته ميشود واينان غرض جنگ وجهاد به سرزمين مادري ات يورش مي آورند وهمه داروندارت راچپاول ، خانه ات راآتش وفرزندانت راقتل عام مي کنند. مگرطي سه ونيم دهه يي اخيراين اتفاق راشاهد نبوديم؟ مجاهد وطالب چپاول وقتل عام نکردند؟؟؟ 

3

هموطن عزيز!

بلي هموطنم! وطنت درمشکلات وجنجال اسلام گرايان افراطي ودرزورگويي وچپاولگري قدرت پرستان جنگ سالار دست وپنجه نرم ميکند وهموطنانت هزاران درد ناگفته وغم ناشنيده دارندوفرزندان يتم وطنت بخاطرتکه نان ولباس فرياد مي زنند وتوحج ميروي؟؟؟ درحدیث قدسی ميخوانيم.

پیامبر اکرم میفرمایند: 

وقتی که یتیم گریه کند، عرش خدا به لرزه می آید.

پس خداوند می فرماید:

چه کسی این بنده ی مرا به گریه انداخته؟ من پدرومادرش را ازاوگرفتم. قسم به عزّت وجلالم، هر کس این یتیم را نوازش وآرام کند،  من بهشت را برایش واجب می کنم.

پول حج

4

طبق ارقام بانک جهانی در سال 2008 درآمد کشورعربستان از توریسم یا به زبان ساده ازدکان زیارت مسلمین خانه کعبه معادل مبلغ29٫865٫000٫000٫ -دالر یا قریب سی میلیارد دالر بوده است.

زائرین که بصورت تمتع و یا عمره در همان سال به مکه رفته اند1٫937٫000 نفر بوده اند که مجموعا مبلغ 4٫879٫000٫000 دالر یا بعبارتی قریب به مبلغ پنج میلیارد دالردرآمد تقدیم اقتصاد پادشاهان عربستان کرده اند تاآنان ازين پول درعيش وعشرت بگذرانند و در میان تمام کشورهای اسلامی مقام اول را به خود اختصاص داده اند.

افشاگری محافظ شخصی شاهزاده های سعودی

5

« Mark young » نگهبان انگلیسی الاصل شاهزادگان سعودی سال ها در خدمت بزرگان آل سعود فعالیت کرد و از نزدیک شاهد رفتارهای آنان بود، وی بعد ازترک وظيفه خود، با یادداشت صدها توییت و انتشارکتابی تحت عنوان  saudi bodyguard-mark young» ،» قماربازی ها و انحطاط اخلاقی شان را برای همگان فاش کرد.

وی بیش از ده سال را به عنوان بادیگارد شخصی پادشاه سابق سعودی « ملک فهد عبدالعزیز»، شاهزاده « طلال بن عبدالعزیز»، « فواز بن عبدالعزیز» و سایرشاهزادگان خدمت می کرد و دراین مدت رفتارهایی را مشاهده می کرد که هیچ گاه به ذهنش خطور می کرد.

نگهبان شخصی در بخشی از پرده برداری های خود گفت: « شاهزادگان سعودی از نظر اخلاقی فاسد، قمارباز، دزد، تجازوگر، همجنس گرا و معتاد هستند و ازدین بازیچه ای برای فعالیت های خود ساخته اند

6

ادامه افشاگري

وی با اشاره به رییس سابق مبارزه با مواد مخدر « فیصل بن فهد » تاکید کرد: وی تاجر مواد مخدر بود و در پایان به دلیل استفاده بیش از حد مواد اعتیاد جان داد. همچنین « عزالدین بن سعود» همجنسگرایی بود که به دلیل ایدز در اوج جوانی وفات یافت و من مراقبت از او را به عهده داشتم.

مارک به افشاگری های خود ادامه داد و برای اثبات نوشته هایش از عکس های واقعی استفاده می کرد ، اما زمانی که کاربران وی دلیل افشاگری هایش را پرسیدند ، پاسخ داد: تاریخ را مطالعه کنید، آل سعود شما را عقب مانده به بار آوردند، چیزی را می خورید که خود آن را نمی کارید، چیزی را می پوشید که آن را نمی ریسید و بر چیزی سوار می شوید که آن را نساختید، دینی دارید که بزرگ است اما در تمام جهان هیچ کشوری آن را به بدی عربستان تطبیق نداد.

گوشه ی ازفساد دربار سعودی

7

شاهزاده «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» معاون وزیر دفاع عربستان که فرمانده نیروهای مشترک آزادیبخش برای آزادسازی کویت از دست ارتش اشغالگر صدام بود، چند سال پیش به «بریژیت نیلسون» بازیگر سرشناس آمریکایی پیشنهاد یک رابطه جنسی داده بود. شاهزاده «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود»، برادر شاهزاده «بندر بن سلطان» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان است.

ويکي لکس چه ميگويد؟؟

8

پایگاه اینترنتی “ویکی‌لیکس” از رسوایی اخلاقی شاهزادگان خاندان سعودی و حضورآنها در مراسم لهو و لعب شبانه در شهر “جده ” پرده برداشت. ویکی‌لیکس بخشی از تلگراف‌های دیپلماتیک آمریکا را منتشر کرد که در آن آمده است: «در خانه‌های شاهزادگان سعودی در شهرجده مراسم لهو ولعب شبانه با مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و با حضور زنان فاحشه برگزار می‌شود.»

افشای یک مورد دیگر از فساد اخلاقی شاهزادگان سعودی بار دیگر نگاهها را به سوی خاندان سعود و فساد اخلاقی و مالی و حیف و میل سرمایه های عربستان در سایه فقر و بیکاری گسترده در این کشور معطوف کرده است.

شهزاده نايف بن عبدالعزيز

9

روزنامه دیلی میل انگلیس به تازگی یک مورد از فساد اخلاقی شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد متوفی عربستان سعودی را فاش کرده است. این شاهزاده سعودی درقبال ارتکاب فساد اخلاقی خود مبالغی از دارایی های مردم کشورش را بذل و بخشش کرده است. دوشس یورک ساره فرگوسن همسر سابق پرنس اندرو پسر ملکه انگلیس در گفت و گو با روزنامه انگلیسی دیلی میرور فاش کرد که شاهزاده نایف بن عبدالعزیز در قبال بوسیدنش، ۵۰ هزار لیره استرلینگ به حساب او واریز کرده است. من در یک ضیافت شام خصوصی ، با شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سابق عربستان سعودی دیدار کردم و شاهزاده مرا بوسید وپس از آن یک روز در حال بررسی حساب های بانکی خودم بودم که از واریز مبلغ ۵۰ هزار لیره استرلینگ به حسابم از سوی شاهزاده نایف شگفت زده شدم.

فرگوسن در ضیافت شامی خصوصی که در آن شمع روشن کرده بودند؛ حضور یافت و در جریان دیدار از شاهزاده نایف درخواست کرد که وی را در پرداخت قرض هایش که بالغ بر دو میلیون لیره استرلینگ است، یاری کند.

شاهزاده نایف به فرگوسن گفت که به خاطر یک دوست حاضر است در این زمینه به او کمک کند اما او باید قول بدهد که بار دیگر بدهی بالا نیاورد. فرگوسن و شاهزاده نایف درباره برنامه ای برای نجات فرگوسن از بدهی و قرض هایش به توافق رسیدند اما این آخرین دیدار آنها نبود. در دیدار دوم شاهزاده نایف به دوک فرگوسن نزدیک شد و وی را بوسید. فرگوسن وقتی متوجه می شود که رابطه اش با شاهزاده سعودی به مرحله ای بی بازگشت رسیده است، خود را از دست نایف رها کرد و انتظار داشت که از آن به بعد دیگر خبری از شاهزاده نایف نشود اما وقتی که در حال بررسی حساب های بانکی خود بود، متوجه واریز مبلغ ۵۰ هزار لیره استرلینگ از سوی شاهزاده شد و فهمید که این مبلغ بهای بوسیدن آن شب بوده است. پیش از این نیز موارد فساد اخلاقی و مالی شاهزادگان سعودی فاش شده بود.

فساددرارکان رژيم سعودي

10

فساد اخلاقی و مالی در ارکان رژیم سعودی ریشه دوانده است به گونه ای که باوجود منابع مالی هنگفت و پولهای نفت، فقر و بیکاری در عربستان گسترش یافته و باعث آسیب های اجتماعی در این کشور از جمله خودکشی در بین جوانان شده است. این درحالی است که فقر و بدبختی مردم این کشور را به ستوه آورده است و در بزرگ‌ترین کشور صادر کننده نفت جهان که درآمدهای نفتی آن به سالیانه صدها میلیارد دالر می‌رسد،‌ افراد خیر و مؤسسات خیریه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به توزیع 25 هزار تخته پتو درکمپلزمستان میان فقرای شش شهر عربستان کردند.

ساره بنت طلال بن عبدالعزيز

11

چندی پیش در خبرها آمده بود که “یک شاهزاده آل‌سعود به لندن گریخت”؛ این شاهزاده سعودی کسی نبود جز “ساره بنت طلال بن عبدالعزيز” که به انگلیس فرار و از این کشور درخواست پناهندگی کرد. اين شاهزاده سعودی پس از فرار درباره علت پناهندگی خود به انگلیس چنین گفت: من می‌ترسم. من مورد سو استفاده فیزیکی و روحی قرار گرفته‌ام. دارایی‌هایم توقیف شده است. آنها مرا متهم کرده‌اند که از ایران دفاع می‌کنم و مخالف‌شان هستم! وکیل ساره بنت طلال تقاضای پناهندگی وی را به‌طور رسمی به وزارت کشور انگلیس تحویل داد. این شاهزاده سعودی از سال 2007 ميلادي تا کنون با پدرش قطع رابطه کرده است.
ساره بنت طلال بر سر میراث 325 میلیون پوندی برجاي‌مانده از مادرش نیز در عربستان، سوئیس، مصر و لبنان با برادرش ترکی بن طلال بن عبدالعزيز دعوای حقوقی داشته است.  ساره در سال‌های اخیر تحت سرپرستی عمویش، نایف بن عبدالعزیز آل سعود (ولي‌عهد و رقیب پدرش) زندگی می کرد اما پس از مرگ نایف در ماه گذشته، شاهزاده سعودی یکی از حامیان اصلی خود در دربار را از دست داد و به ظاهر فشار ناشی از رقابت بر سر قدرت در دربار سبب شد که وی به انگليس پناه ببرد.
این پرسش مطرح است که آیا باید فرزند کسی چون شاهزاده طلال که در میان خاندان سعودی و پسران ملک عبدالعزيز، بنیانگذار پادشاهی سعودی به‌اصطلاح روشنفکری معروف است، به چنین سرنوشتی دچار شود که عمویش، نایف بن عبدالعزيز سرپرستی او را برعهده بگیرد و پس از مرگ او مجبور به فرار از کشور شود یا با برادرش برسر میراث مادرش گلاویز شود، مگر پدر او طلال از ثروت های میلیاردی کم دارد، آیا کسی که خود را داعیه اصلاح و روشنگری و روشنفکری در عربستان می داند، نمی‌تواند حتی از پس حل مشکلات دختر خود برآید.

شهزاده طلال

11

شاهزاده طلال دارای چهار همسر است که از آنها صاحب 15 فرزند است که معروف‌ترین آنها شاهزاده “ولید بن طلال” شاهزاده میلیاردر سعودی که فساد اخلاقي‌اش به اندازه دارایی‌هایش معروف است.

دارایی‌ها و ملک و املاک بسیاری را دارد که از آمار دقیق آن کسی تاکنون آگاه نیست. “المجتهد” کسی که در عربستان سعودی به “جولیان آسانژ” این کشور معروف شده و هر از چندگاهی دست به افشاگری هایی علیه شاهزادگان سعودی می زند، در این ارتباط می نویسد: شاهزاده طلال به همراه ملک عبد الله و شاهزاده مشعل و نایف و سلمان 80 درصد اراضی کشور عربستان را تملک می کنند و دارایی ها و املاک طلال به حدی زیاد و غیرقابل شمارش یا بیان است که وی برای اداره آنها ساختمانی چند طبقه مقابل کاخش در منطقه “الفاخریه” ریاض به همراه صدها حسابرس و کارمند اختصاص داده است و برآورد می‌شود دارایی‌ها و سرمایه‌اش در خوش‌بینانه‌ترین حالت، بالغ بر بیش از 25 میلیارد ریال سعودي باشد که بیشتر از تمام سرمایه‌گذاری‌های پسرش “الولید” در بانک‌هاست، اما کسی از آن خبردار نیست و همه، الولید را ثروتمندترین شاهزاده سعودی می‌دانند.
اين در حالي است که “ريم بنت الوليد” نوه جوان طلال که ثروتش به پاي ثروت پدر و پدربزرگش نمي‌رسد، به‌تنهايي از ثروتي برخوردار است که وي را تبديل به يکي از ثروتمندترين زنان جهان قلمداد کرد.

وليد بن طلال ثروتمند ترين مردعرب

اينهم هواپيماي شخصي شهزاده عرب

12

 ارزش وسائط نقليه وليد بن طلال ازجمله سه هواپيما و دوهلکوپتروچندين موترگرانقيمت خصوصي بيش از هشتصد ميليون دالر است. وليد بن طلال نخستين بار جزئيات دارايي هاي خود را فاش کرده است. دارايي شرکت المملکه که وليد نود و پنج درصد سهام آن را در اختيار دارد هفت ميليارد و نهصد و هشتاد ميليون دالر برآورد شده است.

ثروت وليد در دو شرکت ال بي سي و روتانا هم به يک ميليارد و ششصد و ده ميليون دالر مي رسد. وي همچنين سه ميليارد و دوصدميليون دالر سرمايه گذاري در بخش مستغلات دارد.

ادامه دارد