سیرو سفر تفریحی انجمن فرهنگی میهن در کشور دنمارک 2019

عمومی

5

چند روزی به تعطیلات تابستانی یعنی ماه جولای باقی مانده, گرم شدن هوا فضا را گواراتر ساخته و فرصت ها دارند برای برنامه ریزی های مشخص و متنوع برای علاقمندان رفتن به تفریحگاه ها, استراحتگاه ها, دید و بازدید از جا های تاریخی وسیر و سفر به سایر کشور ها مهیا می شوند

 

1 4 337

شایان تذکر است که نهاد های اجتماعی بویژه انجمن ها ازین امر مستثنا نبوده , بمنظور استفاده خوب از رخصتی های تابستانی برای رفتن به تفرجگاه ها, ساحل دریا چه ها, در آب و هوای پاک و صاف و فضای آرام به سفر های کوتاه مدت به سازماندهی می پردازند.

به همین اساس انجمن فرهنگی میهن چون سال های پار, سفر تفریحی را برای هفتاد تن از اعضای خویش ذریعه کشتی به یکی از شهر های کشور دانمارک راه اندازی نموده بود.

درین سفر بر علاوه سرگرمی های مختلف برای کودکان و جوانان, مانند بازی های جالب در رابوت ها, اجرای مسابقات ذهنی, طرح پرسشها و توزیع جوایز, تماشای فلم, حظ بردن از فضای باز و مناظر طبیعی چه در بحر و چه در بر, دیدن محلات تاریخی نیز برای بزرگسالان جلب توجه بیشتر می نمود.

گشت و گذار در پارکها, بازدید از مغازه ها و خرید تحایف و سوینرها, نوع دیگری از سرگرمی ها برای دوستان بود.

آنچه بیشتر در خور توجه است همانا ملاقات با دوستان, گرمجوشی ها, صحبت های محبت آمیز, شعر خوانی و لطیفه گوئی و فکاهیات, شنیدن آهنگ های شاد و صرف غذا های لذیذ (هوسانه ئی ) بود که روان همه را شاد ساخته و تا اندازه ای از خستگی های ناشی از کار و فعالیت و امور آموزشی می کاهد.

این سفر پر خاطره یکروزه که از ساعت هشت صبح آغاز یافته بود, با اندوخته های ماندگار و عکسبرداری های یادگاری, ساعت دوازده شب به امید دیدار های بعدی در محافل خوشی خاتمه یافت.

گزارشگر انجمن فرهنگی میهن

22 جون 2019

گتنبرگ ـ سویدن