رونمایی از کتاب «۱۱ سپتامبر» و افشای پشت پرده حوادث این واقعه توسط یک خبرنگارِ تحقیقی

عمومی

 

از کتابی جدید در مورد واقعه ۱۱ سپتامبر در آمریکا رونمایی شد. این کتاب که به فهم پشت پرده و شناسایی افرادی که در این حادثه نقش داشته‌اند کمک فراوانی می‌کند

روز گذشته «کریستوفر بولین»  خبرنگارِ محقق و مستقل در کنفرانس خبری که در راستای افشای پشت پرده حوادث واقعه 11 سپتامبر برگزار شد شرکت کرد.

آقای کریستوفر بولین قبل از شروع  برنامه از کتاب خود بنام «حل 11 سپتامبر-فریبی که جهان را تغییر داد» رونمایی و این کتاب را برای خبرگزاری تسنیم امضاء کرد.

بولین سخنرنی خود را با حضور 70 نفر از علاقه‌مندان به حقایق حاثه 11 سپتامبر شروع  کرد و  گفت: «ابتدا  باید از ترور کندی شروع کنم چون ترور وی یک کودتا بود و تا امروز به مردم نگفتند کار چه کسانی بوده است. این بدان معنی است که همان آدم ها هنوز هم دارند جامعه آمریکا را مدیریت می کنند.»

وی ادامه داد: «چرا امروزه فهمیدن علل 11 سپتامبر برای ما اهمیت دارد؟ زیرا سیاستمداران کودتاچی هنوز هم در سر کار قرار دارند.»

این خبرنگار افزود: «اخیرا هم اخبار مربوط به گروه عجیبی بنام داعش در رسانه ها پدیدار شده است. آنها با ویدیوهایی که با  سلیقه  هالیوودی درست شده اند با مردم و رسانه ها صحبت نمی کنند اما قبل از اینکه رسانه های جمعی  و «سی ان ان» ویدئو  آنها را  پخش کند این  ویدئو ها از سایتی بنام (Intelligence  Group SITE) پخش می گردد. این سایت که در منطقه  بتزدا در ایالت مریلند آمریکا واقع شده است توسط خانم «ریتا کاتز» مامور عالی رتبه  سازمان موساد مدیریت  می شود.

بولین در ادامه سخنانش گفت: «من احساس می کنم که رسانه ها و دولت سال ها است که ما را فریب می دهند و با ما بازی می کنند. انحصار رسانه ها در آمریکا را باید بهتر بشناسید. رسانه ها فرضیه خود را بر اساس اظهار نظرات دروغ می نویسند. «رابرت مرداک» که مالک بیش از 160 روزنامه است. آقای روچیلد که یک صهیونیست معروف است، مرداک را به اینجا رسانیده است. هدف این ها ما هستیم نه تروریست. همان کسانی که 11 سپتامبر را طراحی و اجرا کردند، جنگ روانی علیه ما مردم عادی راه انداختند.»

کریستوفر بولین با بیان اینکه «جنگ علیه ترور» یک واژه وارداتی از اسرئیل است گفت: «پدر نتانیاهو یک سازمان صهیونیستی را اداره می کرد بنام سازمان «رفرم صهیونیست» که از سازمانی اصول گراتر از صهیونیست ها بود. وی در سال 1940در نیویورک فوت کرد و  نتانیاهو اداره این سازمان را به عهده گرفت. واژه هایی مانند مشت آهنی، دیوار آهنی (همان دیواری که فلسطینی ها را از یهودیان جدا می کرد) دیوار برلین، جنگ بر علیه ترور و … همه از این سازمان می آید. نتانیاهو در سال 1976-1978 برای شرکت «روچیلد» در بوستون آمریکا و گروه «مشاوران بوستان» کار می کرد. نتانیاهو در سال 1979  به اسرئیل بازگشت  و موسسه «جنگ علیه تروریسم» را ایجاد کرد.

این محقق گفت: «نتانیاهو سمیناری بنام «جروزالم» در همان سال برگزار کرد و پدر جورج بوش نیز سخنران این سمینار بود. بوش هم با نتانیاهو هم عقیده بود که آمریکا باید ارتش خود را به خاورمیانه بیاورد و به جنگ کشورهایی برود که اسرئیل را قبول ندارند. همین عقیده در زمان جورج بوش پسر قدرت گرفت و مصادف شد با حادثه 11 سپتامبر که آغاز مجددی برای همین عقیده محسوب می سود.»

بولین در ادامه از نقش افسران عرب زبان سازمان موساد در تربیت نظامی و نفوذ آن ها در حلقه رهبری «بن لادن» و گروه تروریستی القاعده پرده بر داشت.

کریستوفر بولین در خاتمه گفت: «من چند سالی است که آمریکا را ترک کرده ام تا بتوانم کتابم را بنویسم. این روزها به دلیل نفوذ صهیونیسم در آمریکا، صیهونیست ها به بهانه اینکه من علیه یهودیان صحبت می کنم جلسات سخنرانی ام را یکی بعد از دیگری لغو می کنند.»

ایشان در پاسخ به سوال یکی از حضار گفت: «من از شما می‌خواهم که کتاب من را تهیه کنید و در مقابل نفوذ صهیونیسم و قدرت روچیلد در آمریکا یک حلقه مقاومت تشکیل دهید. وی ادامه داد که آن ها طبق گفته نئوکان های  صهیونیست آمریکا قصد داشتند تا 5 کشور لیبی، عراق، لبنان، سودان، سوریه و ایران را از بین ببرند ولی تا امروز تنها ایران و لبنان باقی مانده است و من از همه می‌خواهم که در مقابل هجمه صهیونیست ها ایستادگی کرده و از ورود آن ها به عرصه سیاست و بازار پولی آمریکا جلوگیری کنند.»

تسنیم